barlasfunda ben de iki aylıkken kimyon çayı verdim biberonla yaklaşık 20-40 cc kadar çok rahatlamıştı o gece. Kimyon tohumunu alıp sıcak suda bekletin siz de için bebeğinize de içirin. Şifa olsun rezene de faydalı her gün bir kupa rezene bir kupa kimyon çayı içtim çok şükür çok gazlı geçirmedik. Şimdi uyku sorunumuz var doğduğundan beri uyumazdı ama artık çekilmez oldu o yüzden ben de rahatlatıcı bitki çaylarından vermeyi düşünüyorum en azından az az