barlasfunda Bebeğimi gazdan sebep hastaneye götürmüştüm orda bir kadın yalandan buralara getirme laman geçiçi çözüm bir çay kaşığı rezene ver kaynat demişti ben çocuklarımı hep öyle büyüttüm dedi. Bir de bi eve tandığımız rezene yapabilirsin demişti siz ne düşünüyorsunuz bebeğim iki aylık ve acılı ağlamasına dayanamıyorum çok içim gidyor
esmnrr barlasfunda ben hiç vermedim ama kendim içiyorum her gün bir bardak emziriyorsanız sizde içebilirsiniz rahatlatıyor çocuğu
betamom barlasfunda ben 4 aylıkken bir kere papatya verdim.ç bir çay kaşığı. Bir kupada kendim içtim faydasını görmüştüm. Gaz cıkardımı hatırlamıyorum ama sakşnlemişti.
mlskgn barlasfunda inanın hatırlamıyorum ama ilk iki ay gaz sorunumuz çok oluyordu her yöntemi deniyorduk işe yaramıştır diye düşünüyorum zararı yoktur yani çünkü emzirirken de içilebiliyor bu durumda çocuğa zaten her türlü geçiyor yani vermek istemiyorsanız siz içebilirsiniz
moni Ben kendim düzenli tükettim üç dört kez bende verdim bebeğe benimkiler kolikti ikiz bebekler mama meme farketmiuordu karnı top gibi oluyordu ikisininde özellikle erkeğin çok sisiuordu hatta doktor mama az az ver demişti bir saat besledikten sonra dik tut demişti
moni Bebeği besleyince gazını almaya çalışın dik tutun karnına bebek yağı ile masaj yapın benimkiler sevmiyor dokundurmiyordu ama belki bebişine iyi gelir gaz damlası kullandık hep forbio, colinox gaz damlası doktor önerdi sizde kullanabilirsiniz
moni Rezene çayı zarar vermez bir iki çay kaşığı verebilirsiniz içine zeytin yağı koyup veriyordum birde kabız oluyordu o zamanlarda erkek offf 🥲 rahatlasın diye herşey yaptım
barlasfunda moni Bizde harveys gaz damlası verdi doktor ama pek işe yaramadı ara ara işte öyle acılı ağlıyor karnı şiş oluyor rezene vermeyi düşündüm genelde rahatlatıyor diyorlar çünkü ama 2 aylık ya teredttüte kaldım
artunsmomy barlasfunda ben de iki aylıkken kimyon çayı verdim biberonla yaklaşık 20-40 cc kadar çok rahatlamıştı o gece. Kimyon tohumunu alıp sıcak suda bekletin siz de için bebeğinize de içirin. Şifa olsun rezene de faydalı her gün bir kupa rezene bir kupa kimyon çayı içtim çok şükür çok gazlı geçirmedik. Şimdi uyku sorunumuz var doğduğundan beri uyumazdı ama artık çekilmez oldu o yüzden ben de rahatlatıcı bitki çaylarından vermeyi düşünüyorum en azından az az
barlasfunda polisanme Faydasını gördünüz mi kimyonu ayrı rezeneyi ayrımı demleyip verdiniz rezene çayları var kimyonlu bide
mavikelebek__ barlasfunda bizim doktorumuz kesinlikle rezene kimyon bitkisel şeyler vermeyin kendi yediklerinize dikkat edin bebege masaj yapın diyor
maygirl barlasfunda bebeğe degil de kendiniz içeblirsiniz.baska bebeğe bisey olmadi diye genellemek bana gore yanlış.özellikle btki caylari bebekler icin 1 2 cay kaşık farketmiyor bunlarda etkilenen bebekler var.degerleri ve bibrek karaciger fonksiyonlari etkileneblir..sk sk beslemeyin ve 15 20 dk dik sekild etutarak gazini cikarın..ılık bi banyo gaz masajı ve bi damla kullanın..elalemden her duyduğunuzu bebeğe kullanmayı düşünmeyin.kendiniz tuketeblirsiniz daha doğru olur.🌸
koruk barlasfunda çogu kişiyle konuşun inanın rezene hep gaz giderici derler ama aslında oda gaz yapıyor
gamzepyrz barlasfunda Ben kimyon veriyorum çekilmemiş kimuon al aktardan çay gibi demle oda gazına çok iyi geliyor