Birminikaslan Yaren-1526 mutfağın giderini tikadik babam gelebilecek tek yer orası var diyor ama dediğiniz gibi bence başka yer buldular prizlere felan da bakmak lazım aklıma gelmedi hiç .. haftasonu eşimle kaneplerimjzin altını felan hep bosaltacagiz. Ne Nalet şeymiş bitmiyor da
Yaren-1526 Birminikaslan bende evde var sandım disardan geliyor sandım baya geç anladuj baktık bitmiyor her akşam 1-2 tane yakalandı yapışkan a toplamda 7 tane yakalandı meğer mutfak altında lavanlbonin altında delik acmislae siliknla kapattık artık alt komsumda 14 tane yakalamışlar aynı şekilde lavabo altından çıkıyormuş priz diplerine bile delik aciyorlarmis
Birminikaslan Yaren-1526 Ay oyle demeyin ya eve gidemiyorum yapışkanlı çocuklu evde nereye koyuyorsunuz biz zehir koyuyoruz da yapışkan çocuklar gider diye korkuyorum ben de
Birminikaslan Yaren-1526 babam tezgahın altına kopuk sıktı cam köpüğü umarım tek orasıdır off evin içinde dolastiklarinj düşündükçe iğreniyorum.. sizin bir de apartman öyle mi benim ev müstakil bahçeli kendi evim çıkamıyorum da
Yaren-1526 Birminikaslan mutfak dolabının alt kısmı varya yerler ordan çıkıyordu oralara koyduk çocuklar görmüyor birde yatakların bazalarin altına görünmüyor yani zehirleri de oralara atmıştık hem zehirli buğday hem o pasta gibi olan seyden
Yaren-1526 Birminikaslan apartman evet giriş üstü 1.kat benim üst katlarda bişe yok ama ben ve benim altım benim karsim hepimize girmiş bende psikolojim bozuldu çamaşır suyuyla siliyordum hergun heryeri bide herşeyi yıkadim bir ay sürdü benim bazalarin elbise dolaplarin içine bile girmişti ben 12 gün izne gitmiştim bilmiyordum evde öyle birşey olduğunu
Birminikaslan Yaren-1526 Ay çok kötü biz de kapattık dolap altını bir tek oradan girer diyorlar babam alis diyor kanepeleri boşaltacam babalara da gireyim diyorum ama bizim iki katlı üst kata çıkmaz diyorlar of
Yaren-1526 Birminikaslan ben cekyatin birini attım mecbur içine girmiş astarini falan delik deşik etmiş daha da yatamam üstünde eşya da koyamam içine dedim attım bı daha cekyata tövbe
tostperisi Mahallede yol çalışması kanalizasyon çalışması vs var mı? Geçtiğimiz yıllarda eski evim giriş kattı ebeveyn banyomda fare çıkmıştı yol çalışması olduğu için geldiğini söylemişlerdi
Fatmagul6543 poyrazayaz77 geldigi yeri mutlaka bulmanız lazım camlar kapılar tsineklik yoksa taktirin birde trendyolda fare kovucu var prize takılıyor direk kayinvalidemlerin dag evinde fare coktu onlar etkisi oldu artık evimizde fare yok diyorlar fare kovucu geçirdi diyorlar bi dalga yayıyor mus alet sanırım
Selin3434 Yaren-1526 banyodan sesini duyuyoruz bi tek zehirler koyduk banyoya falan , bi kurtulalım her yeri kontrol edicez
Selin3434 Yaren-1526 eşim girdi kendi öldürdü vallahi hayvan zehirle bile ölmedi yapıskana yapılmadı şimdi korkudan cam bile açamıyorum
Pamukprenss poyrazayaz77 benim evde bulaşık makinesi yoktu gideri vardı bulaşık makinesi giderinden gelmişti. Aceba sizde bulaşık makinesi olsa dahi kullanmıyorsanız ordaki delikten tırmanarak çıkabilr