asilsmom_ kızım 14 aylıkken oğlum doğmuştu, çok zorlayıcı bir döneme gidiyorsun ama bi şekilde hallediyorsun, bir de bende çocuklarımla 7/24 hep kendim baktım eşim evde olunca destekledi, ama şimdi kızım 4 anaokuluna başladı oğlum 3 yaşında daha güzel olmaya başladı, dayanabilirsen peşpeşe güzel çok şükür o ara karar verip yapmışız ikinci bebeğimi şimdi en başa dönmek istemezdim.