Oğlum 3 4 aylikken bu fikri düşünüyordum sonra zamanla isler zorlaştı ve 7. 8. Aylarda kesinlikle istemiyorum dedim. Hatta kendime güldüm ne akılla 2. yi düşünebildim diye.
Bugünlerde nedense 2. bebek isteği yeniden geldi. Oğlum 1 yasinda oldu ve gercekten zaman cok çabuk geciyor. Cok zor ama geciyor hepsi. Ben de sıcağı sıcağına bu tempodan çıkmadan hamile kalsam mi diye düşünmedim değil.
Avrupada yaşıyorum desteksiz büyütüyorum, kolay değil ama 2 yasinda kreşe başlayacak sanirim bu beni rahatlatıyor.
Ne dersiniz? Pes pese bebegi olanlar bana fikirlerini söylerlerse cok sevinirim ..