adaatuna
18 aylıkken verdik eğitim, gece kaldırmadım ilk 2 gün kaçırdı değiştirmedim de öyle uyudu uyandı. Sonra tutmaya başladı. Her gece bir kere uyanır mutlaka desteksiz uykuya geçtiğinden beridir böyle, uyandığında uyku sersemiyken ışıklar kapalı hemen çişini yaptırıyorum sarılarak, sonra yatırıyorum uyumaya devam ediyor. Saat 12’de de uyanabiliyor 5’te de ne zaman kalkarsa o zaman götürüyorum.