Kızlar bugün tuvalet eğitiminin 1.haftasıydı gündüzü tamamen çözdük 2.gün hiç sıkıntı yok.
Ama geceleri kaçırmalar oluyor.
Bazıları diyor hiç tuvalete uyandırma alışır bazıları 1 kez bazıları 2 kez kaldır diyorlar siz napıyorsunuz? Diyelim uyandırmaya başladım 1-2 kez kaç yaşına kadar devam ediyor daha kızım 23 aylık