Feyza38- Bebeğiniz kaç yaşında kendi kendine uyumaya başladı acaba yada kaç yaşında kendi kendine uyumaya başlar tavsiye bilgisi olan lütfen yazabilir mi
MbkA Feyza38- 2 buçuk yaşında hala ayakta sallıyorum şuan bile ayağımda o kadar bıktım ki bacaklarım kırılıyor resmen dayanamıyorum 🤦🏼♀️ Doğduğundan beri uyku problemli bi çocuktu memede uyuyordu memeyi kesince mecburen ayakta sallamaya alıştırdım çok pişmanım sakın sakın ben ettim siz etmeyin . Masal anlatıyorum yanına yatıyorum salla diye kriz geçiriyor zaten temas sevmiyor okşanmak istemiyor mayışmıyor inanın çok zor 🥹
havvamete Feyza38- 26 aylık yanına uzanıyorum saçlarını seviyorum poposuna pat pat yapıyorum öyle uyuyo ne zaman kendi kendine uyur bende çok merak ediyorum
nigar19 prp2727 nasıl yaptınz biz daha 45 günlüküz ama inşallah 4 ayımızda sizin gibi olmak istiyoruz
prp2727 nigar19 yazma koyuyorun koluna emziği veriyorum yuzunu yazmaya sürerek sağ sol kendi kendine uyuyor çok şükür ilk 2 buçuk ay ayakta salladım ama gazlı oldugu icin
birprensannesi1 MbkA benimki 1 sınıfa başladı kendi başına uyumaz😂 bebekken sallamazdım ama sarılarak filan uyurduk hala öyleyiz😁
Cisemcagan17 MbkA bnmde aynı beşiğinde illa sallancak yoksa hayatta uyumuyor masal açarım sessiz kalırız herşeyi denedim yok uyumuyor
Beyzaveduru MbkA ne kadar sürede uyuyor peki Kzıım da 2,5 yalında öğlen uyutmak kabus sinirden ağlıyorum artık. Sallatmıyor kitap okuyorum yatıyoruz kalkıyor dolaşıyor napacapımız şaşırdım. 1 saati buluyor geçiyor bazen
MbkA Cisemcagan17 Cidden karakter huy meselesi ya . Ben de doğdu doğalı rutindir uyku saatidir hiç şaşmam uyku saatlerinde evde olmaya dikkat ederim ama sonuç 🤷♀️
birprensannesi1 MbkA ne kısa valla uyku konusunda çok çektim ama kabullendim . Bebekliğinden beri erkenden uyandırdım. Saat 9 dan sonra karanlık odalarda kaldım yok yok yok. Çocuk uyumuyor zorla değil. Sabahçı yaptım ayn
Cisemcagan17 MbkA bnde aynı şekil ama olmayınca olmuyor kıyaslama yapmak gbi degil ekran yok gezeriz parka vs giderz bol bol konuşurum ama ikili kelime yok ondada çok takldım
coldplayy Feyza38- 33 aylık; uyumaya giderken ya babasını ya da beni istiyor yanında. Ben çok keyif alıyorum artık, sohbet ediyoruz, şakalaşıyoruz. O ilk zamanlardaki huzursuzluk, stres, uykusuzluk yok çok şükür.
beybitolat Feyza38- 8 aylık. Doğduğundan beri kendi kendine uyuyo.4.ayında biraz müdahale etmiştim ama ayakta falan sallasamda asla uyumuyo öyle
MbkA Cisemcagan17 Kaç aylık acaba . Her çocuk farklı canınızı sıkmayın siz elinizden geleni yapıyorsunuz 🌸
bircicekbirbocek10 Feyza38- oğlumu 6 aylıkken alıştırdım kendi kendine uyuyordu. Yanına uzanıp saçıyla oynuyordum ya da pış pış yapıyordum. Şuan 5 yaşında uykusu geldiğinde odasına gidip kendi uyuyor. Kızımda şuan 4 aylık ilk zamanlar kızımda kendi kendine uyuyordu sallamıyordum bazen uykuya direniyor mecbur sallıyorum ama niyetim kızımıda öyle alıştırmak inşallah başarabilirim🫶🏻