Bende öyleydim yaa bunalıma girmiştim resmen gaz sancısı ne yap ne et bitmiyo bizde hiç bişey yaramamıştı gaz ilacı veriyodum fayda etmiyodu saatlerce masaj yapıyodum yok ilk brbeğim benimde korkudan artık hastaneye gidiyodum gazdan çok ağlıyodu krize giriyodu bebeğim ama zamanla fark ediceksin geçicek bu durum 40ından sonra hafifliyo biraz içini ferah tut ağlamak bişeyr çözüm değil iyice kendini bunalıma sokarsın biz 5 aylık olduk 3. Ayda tam bitti gaz sorunumuz şükür sende atlatırsınn üzülme sonra insan kendine gülüyo ne ağladım diye şuanki ben gibi 😃