malimusavirhanim o kadar doğru ki,3 çocuğum var 2 si kocaman oldu ama bencede 3 yaş sınır gibi.seni anlıyor ,derdini anlatabiliyor,tehlikenin bir nebzede olsa farkına varıyor,uykuları düzene giriyor.kimseyi bende üzmek istemem ama çok uzun ve yorucu bir süreç .ha büyüdü rahatladım demeyin 14 yaşında bir kızım var siz birde ergenliği görün 🥹