Kitsu hiç kimseyi görmüyorsunuz sancı esnasında ve doğumda sancı çektiğiniz odada doğum da yapıyorsunuz güzel bir sistem geliştirmişler sancı esnasında eşiniz siz söylerseniz alıyorlar doğumda da yanınızda oluyor ben tercih etmedim ama kuzenim eşinide aldıklarını hep yanında olduğunu söyledi doğumdan sonra da 2 kişilik odalara çıkarıyolar ve yemek düzenleri bile çok güzel ağzı kapalı yemek tabaklarında gelıyor refakatçiye ayrı hastaya ayrı gelıyor yemek eğer menüde anneye olmayacak yemek varsa herşeyi düşünmüşler