Kitsu şehir hastanesine gittim ben riskli gebelik uzmanına gidiyordum hiç normal muayene gitmedim zaten doğum yapacagınız gün kim nöbetteyse o gelir yanınıza zaten genel anlamda ebeler ilgileniyor herşey normalse doktor arada vizit saatinde gelmişti harika bir doğum yaptım özelden de özeldi bana eşlik eden ebe çok iyidi şarkida söyledi duada etti benim için sürekli bana dua et Rabbim yolunu açsın bebeğin kolaylıkla doğsun dedı aşırı motive etti benim doğumum çok zor oldu defalarca kez yataktan indirdi kaldırdı yapamayacğıma ikna olduğum halde beni motive etmeye uğraştı sadece o değil ben başımda 10 u geçik ebe gördüm doğumum zır olduğu için hepsi ama hepsi aşırı ilgiliydi daha sonrasında da akrabalara eşe dosta tavsiye ettim hepside aynı memnuniyeti yaşadı gönül rahatlığıyla tercih edebilirsin