3kidsmom ben sabah değiştiriyorum kalkınca, öğlen akşamüstü ya da ta akşam gündğz daha çok bakınıyorlar o yüzden mi ki aslında iki saatte hir emzirmeue dikkar ediyorum en geç istedikçe veriyorum evet annesiyim anlarım belki ama ilk bebeğim ve anlamayavağımı düşünüyorum ben daha yeni doktora gittik doktordan önce öiş sayısı çok dikkatimi çekmemişti olmadı telrar bi giderim yarın sağmayo denicem emzirdikten sonra