3kidsmom daha yeni gittik 300 gr almış doktor normal yeterli dedi ama bilmiyorum gece saat başı kalkıyoruz meme vermeden durmuyor emzik verince daha çok çığlık atıyor bi diyorum memeyi damaklarını rahatlatmak için de istiyor olabilir çişli bez sayısını kontrol edeyim dedim sabahları taşacak kadar dolu oluyor geceleri değiştirmiyorum bazen taşıyor hatta sabaha karşı gün içşnde de iki defa değiştiriyorum sanırım yine çiş oluyor bu yeterli sayılıyo mudur artk havalar sıcak da değil terlemiyorlar geçen akşam gezmede dakika başı uyanınca birileri doymuyor mu acaba deyip aklıma soktu zaten evhamlı pimpirik biriyim daha hiç mama vermedim gerekirse tabii vetirim ama yine de yetememekten insan korkuyor üzülüyor