zynprvlfsn bir yerde okumuştum bağışıklık sistemi devreye girdiğinde sindirim sistemi devre dışı kalıyor evet yemesine çok üzülüyoruz ama aç kalarak da iyileşme süreci diye bir şey okumuştum biz çocuğu bilinçli aç bırakmıyoruz tabii ki bağışıklık sistemi devreye girdiğinde sinir sistemi devre dışı kaldığında açıklık olduğu için iyileşme oluyor bu da insan doğasının mucizevisi üzülmeyin diyemem evlat ve küçükler ama geçiyor kendinizi hırpalatmayın 🌸