mellisaa kızımın bugün 3.günü ateşte dün çoktu bunlar doktora hem ateşi hemde bunları için götürdüm bu kadar değildi aslında 1 2 taneydi doktorda ateş dışarı vurmuştur dedi eve geldikten sonra çoğaldı kaşıntısı için birtek losyon verdi. Bugün sabahta çoğalmış şekilde gördüm yine götürdüm sağlık ocağına bu sefer oda ateştir dedi eve geldim akşamım bu saatinde bu hale geldi varmı başına gelen ateşten midir 39 ları gördü ateş sırtında göbeğinde yok kollarda seyrek burun deliklerinin ve ağız çevresinde de var
mellisaa zeynepk27 yani mahalle parkına gidiyor orda da malum bir dünya çocuk 3.04 yaşındaki beş yaşındaki çocuklar gelip bebeğini sevmeye çalışıyor engel oluyorum dokunmayın diyorum ama böyle belirgin bir hastalığı olup da bebe dokunanını görmedim
zeynepk27 mellisaa el ayak hastalığı bulasıcı ilk etapta ebeveynler farketmıyor muhtemelen bu hastalıgı tasıyan bir cocuk dokunmustur gecmıs olsun
2bebeannesi158_ mellisaa önce ateş çıkıyor sonra döküntüler çıkar vücutta ay okadr zor ki bu hastalık rabbim şifa versin biz çok ağır atlattık mahvolduk bu süreçte
2bebeannesi158_ mellisaa aynısı oğlumda oldu el ayak ağız hastalığı ağzındada varsa karadut şurubu alın ağız içine nerde varsa oraya sürün şurupu içirmenize gerek yok birde her gün ılık duş aldırın başka tedaviisi yok maalesef doktora götürsenizde ağrı kesivi ateş düşürücü şurupta verin 10 gün sürüyor
mellisaa 2bebeannesi158_ sürmeme izin vermez de içiririm heralde o daha kolay 🥲 bacaklarda var bi tek bel üstünde yok sizin de öylemiydi
zynprvlfsn mellisaa Geçmiş olsun, bebeğiniz şu an nasıl j benim bebeğimin de ağız kenarınde sivilce gibi birşey olmuş, halsiz ve iştahı gitti şu an ateşi yok ama korkuyorum .
zynprvlfsn mellisaa bizim 4.gün anne sütünden başka birşey geçmiyor ağzından, onu da zorla. şu an ağlıyor ve bende ağlıyorum. İşin kötü yanı yarın işbaşı yapmam gerekiyor.