berosunannesi
Öncelikle Allah yardımcınız olsun çok zor bir süreç , benim oğlum 33 aylıktı eğitim verdiğim de daha yeni 1 ay oldu . O kadar hazır diyordum ki oğlum için güveniyordum çok hayal kırıklığı yaşadım sizin gibi . İnanın hepimizin başondan benzer şeyler geçiyor . Ben kendime 1 ay vermiştim 20. Günde bitirdik şükür ama 20 yıl gibi geldi bana , sonu çok güzel ama zor bir süreç . Ama şunu da söyleyim bir anda söylüyorlar benim oğlumda hiç söylemiyordu zorla götürüyordum birgün sonra kendisi söylemeye başladı . Hemen pes etmeyin eğer hazır olduğunu düşünüyorsanız