İlk gün ama yani bu kadarı çok değil mi bir kez olsun lazımlığa yapması gerekmiyor mu ben çok gerildim asla yansıtmıyorum ama kötü oldu şuan 5. çamaşırı yıkanıyor🥲 lazımlığa oturuyor bekliyorum o kadar güldürüyorum şarkılar vs ama her seferinde lazımlıktan kalktı ve altına yaptı bide tepki veriyor aaaa döküldü diye 😅 güler misin ağlar mısın ay çok doldum napıcam bilmiyorum geç mi kaldım ya son altına kaçırmasında modum düştü suratımdan anladı gelmiş beni seviyor şimdi eğilip yüzüme falan gülüyor ne tepki vericem bilemiyorum