metemom_ 15 aylık beraber uyuyoruz yatağını 7 aylıkken ayırmak istedim beşik hemen yatağın yanında, Allah’ım o gece yatamadım meğer sorun bendeymiş çocuk yattı kendine 😂 sabaha kadar döndüm durdum sabah aldım yamacıma mışıl mışıl uyudum şuan ikimizde birbirimize çok alıştık nasıl ayıracağım bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama böylede mutluyuz hani 🥰😂