Kızlar bebeğim bana tam anlamıyla bağımlı gece boyu emiyor sarılmadan uyumuyor iyice bıktım bu ara az önce beşiğini kuruyorduk ayrı bir odamız var oraya mi koysak gündüz uyutup gece ye de alıştırsak dedim ama ne yapmam gerekiyor bilmiyorum fikirlerinizi dinlemek isterim
Bu arada ben 2 yasa kadar benimle uyuması gerektiğini düşünüyordum ama son zamanlarda yoruldum ciddi anlamda içten içe başaramayacagimi biliyorum sanki nasıl yol izlesem kafam çok karışık