pozitifzey anladimmm anladım 🤩 çok iyi aslında öyle hiç denemedim, denenebilir.
ben de 10 da kahvaltı yapıyorum, sonra aralarda elma su kahve vs. 3-4 arası yemek yiyoruz. Sonra belki çay içiyorum o şekilde artık akşam yemek vs yemem. Bu tam olarak aralıklı oruç olmuyor mu acaba 🤔