cnngkdmr Merhaba çocuk doktorumun ve çevremdeki herkesin zararlı demesine rağmen aldım, 2 ay kadar günde sadece 15-20 dk kullandık bir süreden sonra ayağının üstüne tam basmadığını fark ettik hem biz hem de doktorumuz fark etti. Çocuk nöroloji fizik tedavi gezip durduk sıkıntı çıkmadı basmayı bilmiyor dediler velhasıl sorun Yürüteç çıktı. Yürüteçi kaldırdım yaklaşık 15-20 gün sonra çocuğum ayağının üstüne basmaya başladı. Pişmanım keşke hiç almasaydım.