cnngkdmr Yürüteç kullanımının zararlı olduğunu tüm uzmanlar söyler. Gerisi size kalmış içiniz nasıl rahatsa öyle yapın kimseye sormanıza gerek yok 🤗 Ben bu konularda asla taviz vermiyorum oğlumda kullanmadım kızımda da kullanmıyorum şuan. Ve eşim de yok sayılır , kendim bir şekilde ekransız bakıyorum çok şükür