9793selaam Ben gebeliğimde yapmıştım, doğumum bebeğim son haftalarda hala dönmediği için planlı sezaryen oldu. O yüzden normal doğuma faydasını deneyimleyemedim. Ama genel olarak vücuduma ve psikolojiye çok iyi gelmişti, spor yapmak. Haftada üç gün bir salona gidiyordum. 20. haftalarda başlamıştım. Ama ben evde video ile v.s. yapmayı pek güvenli bulmuyorum, Allah korusun ters bir hareket yaparım diye güvenemem. İmkan varsa bir uzman ile yapmak çok daha iyi olur.