Ben günlük sütle yapıyorum Jerseyde denedim oda güzel oluyor ama şimdi günlük süte alıştım.
Ben sütü kaynatırım sonra ılımaya bırakırım bir yandan fırınımı 50 derecede açar 5-10dk ısınmasını beklerim sonra kapatırım Sütüm ılıkla sıcak arası bi ısıdayken (parmak falan bekletme yapmam ben yapa yapa ısısına alışıyo eliniz zaten) bir önceki yaptığım yoğurdu maya olarak kullanırım yada hazır bir süzme yoğurdu maya olarak kullanırım. Kavonozlara ayırdığım sütlerime mayama biraz ılıyan sütten karıştırır sonra dökerim ve kavonozları ılıyan fırınıma ağzı açık bi şekilde koyar 5 saat bekletirim taş gibi olur