yagmurkokusu_ Zeynep111 aynen öyle 18 nasıl çıkacak acaba merak ediyorum onu da dün bir çok kullanıcıdan çizilme şikayeti olmuş kasadan kaynaklı herhalde ama 16 ve altında öyle sorun yok kenar yerleri belki oda düşme darbeden kaynaklı olabiliyor
duruzehrak yagmurkokusu_ ben 16 promax kullanıyordum kamerası 16nınkinden daha iyi çok güzel çok beğendim tavsiye ederim
ikikedibirbebek yagmurkokusu_ almadım ama doğuya daha erken geldiği için görmüştüm karşılaştırma yapıp öyle alın derim görüntü olarak beğenmedim yd16 pm kullanıyorum
yagmurkokusu_ ikikedibirbebek bu kaçaklardan kullandın mı hiç ? Merak ediyorum kaçakçılar çarşısı varmış dysonlar gördüm bir kaç elektronik aletler filan yani Mardin’e gidersem uğramak isterim yani.
ikikedibirbebek yagmurkokusu_ dyson philips ıpl cihazlar stanley falan orijinal değil kullandığım telefon kaçak ama biz 2 telefon almıştık
ikibaloglanannesi yagmurkokusu_ Almadım almam da. Şahsen o telefona o kadar para vermem ya. Samsung olsa alınır ama.👌🏻
ikikedibirbebek yagmurkokusu_ telefonu eşim ve ben kullanıyoruz diğer ürünleri hiç almayı düşünmedim açıkcası 2 telefona tek açtırma bedeli ödedik
[silindi] princessmom_ Eğer yukardan kaydırıp kapatıyorsanız açılıyor direkt ayarlardan girip kapattığınızda açılmıyor siz açana kadar
[silindi] yagmurkokusu_ Telefonu eskimiş zaten yenileyecek olanların almasını normal buluyorum ama yepyeni telefonu varken ve bir sorunu yokkende gidip son modelini alanların popüler kültürün kölesi olduğunu düşünüyorum 😅
yagmurkokusu_ ikikedibirbebek güzel mi peki arada çok fark oluyor mu hiç bilmiyorum ıraktan geldiğini duydum bazı ürünlerin
ikikedibirbebek yagmurkokusu_ telefonlar orijinal biz alırken tr garantili aldık 2 tür satılan telefonlar var yani öyle gidipte şurdan alıp çıkalım yaparsanız elinize toplama telefon bile verirler anlamazsınız tanıdık biri olsa daha iyi bu sebeple
yagmurkokusu_ ikikedibirbebek ya aklımda bulunsun bakmak isterim tabiki de en çok şu ev aletleri hoşuma gitti benim 🤣
cokbilmismom yagmurkokusu_ biz 17 çıkınca telefonları üst seri ile değiştiririz diyorduk suan 16 pro kullanıyorum. Ama ben beğenmedim 17 nin tasarımını o yüzden değişmeyeceğim