barbiee_ yagmurkokusu_ bende şuan 15 var rengine karar veremedim 😍 15 de pembe aldım ama pişman oldum
yagmurkokusu_ barbiee_ aslında hangi rengi alırsan al mutlaka bir kılıf beğeniyorsun o rengi gidiyor mesela bende 12 varken kılıf uyduramıyordum yeşil aldığıma pişman olmuştum o zamandan bu zamana silver alıyorum tüm kılıflar uysun diye 😆 ama 16 pm çöl titanyum düşünüyorum şeffaf kullanırım onda ama çok çabuk sararıyor ya şeffafta
2prenses1anneee yagmurkokusu_ valla iphone 7 den devam cok almak isterdiim 17 değil tabiki 11 veya 13 ama maddiyat herşeyin başında geliyor 🤝
Deletedmom2987 yagmurkokusu_ 100 bin ona vereceğime gider faize yatırır gelen faizlede altın yaparım 🤣
yagmurkokusu_ Deletedmom2987 denendi o ya 130 bine faizler düşünce günlük gelirde düştü tabi bende bileziğe çevirdim daha mantıklı geldi.
princessmom_ İphone kullanan kızçeler wifiyi kapatıyorum sabah yine açılıyor kendi kendine sebebi nedirrrr 😌
LezizeNine princessmom_ iPhone’unuzun Wi-Fi’si gece kapatıldığında sabahları kendi kendine açılıyorsa, bunun nedeni büyük ihtimalle bir Wi-Fi ağına otomatik katılmanın etkinleştirilmiş olmasıdır, yapay zeka bunu söylüyor canım 😂
[silindi] princessmom_ Eğer yukardan kaydırıp kapatıyorsanız açılıyor direkt ayarlardan girip kapattığınızda açılmıyor siz açana kadar
Serife00 Amerika’da 1250 $ 52.000 ₺ belçikada 1800 € 87.000 insan bu karşılaştırmayı yapmadan edemiyor. Yapınca da enayi miyim diye almaktan vazgeçiyor. 1800 Euro + 1250 dolar =Türkiye telefon ücreti
yagmurkokusu_ Serife00 vergi var bizim ülkemizde kdvsi bilmem nesi cartu curtu telefon kadar da ödeme yapıyorsun o yüzden ama alanda alıyor tabiki de
Zeynep111 yagmurkokusu_ evet ya 6s 8 pls 13 pro kullandım şimdi 16 pro kullanıyorum ama içlerinden en iyisi 8 pls tı net yani hala çalışır durumda üstelik kimse kullanmıyor bizde duruyor 17 almayı düşünmüyorum 16 bana daha iyi gibi geliyor ama tercih meselesi tabi
yagmurkokusu_ Zeynep111 aynen öyle 18 nasıl çıkacak acaba merak ediyorum onu da dün bir çok kullanıcıdan çizilme şikayeti olmuş kasadan kaynaklı herhalde ama 16 ve altında öyle sorun yok kenar yerleri belki oda düşme darbeden kaynaklı olabiliyor
Huma_kus34 yagmurkokusu_ aynn 16 sonrası olmadı hıc hevesım yok paramda olsa almazdım bendekı 15 pro m suanlık ıyız 😀