buketadenatalay zeynepyildiz merhaba evet alalı 1 ay oldu çok sık kullandım ben kurutmasından memnunum kıyafetlerimizde deforme olmadı doğru programlara attığım için elektrik faturasıda henüz gelmedi
dygskerem mamaisqueen görümcemgil ve arkadaşlarım altus kullanıyor memnunlar bende grundig kullanıyorum memnunum