Altus kullanıyorum ve çok memnunum yaşadığım şehir nemli olduğu için ve artık havalar serinlediği için ne gece ne gündüz dışarda kurumuyor daha alalı 1 hafta oldu ama ben çok memnun kaldım. Kullanım kılavuzundaki gibi çamaşırlarımı programlara attım çekme sünme zarar verme gibi bir durum olmadı.