fairly07
Canım bebek ne kadar istiyorsa o kadar , cidden çok küçük.
Şuan için sizin yediğinizin ⅒ i ona yeterli.
Yani 2,3 kaşık
18.ayına geldiğinde anca sadece uykuya geçişte isterse , sonra da talep yoksa bitirmek amacımız.
Mesela kahvaltıda yarım yumurta biraz biraz zeytin peynir yese tamam ona ne yesin ki çocuk daha
Mama şuan hala faydalı ona
Ha bide şöyle düşün 1 yaşında emzirmeyi kesen var mı ? Yok
Emin ol aynı şey