fairly07
9.aydan sonra bebek zaten önce yemek yer doymazsa mama içer.
Ve maalesef acıkınca yer durumu 1 yaşlarda işe yaramaz.Ağlar,uyuyamaz,huzursuz olur.Yine de annemin yemeklerini yiyim bari , mama içmeyiveriyim demez.
Daha damak tadı tam oturmadı , iştahla yemesini beklemeyin.
Yani hala mamaya ihtiyacı var minik kuzunun , ne zaman yemek yemeyi sevdi.O zaman mama azalır ve biter.