Ezgi87 dalin45 sudocrem ve temizleme pamuğu kullanıyoruz.. Çocuğum 25 aylık, cildi hassas olduğu için hala temizleme pamuğuna devam ediyoruz
symstf dalin45 Pişik kremi olarak İncia kullanıyorum. Islak mendil de molfix izotonik sulu olanı kullanıyorum. Memnunum.
selencinaar dalin45 molfix izotonik sulu mendil kullanıyorum sarılı olan pişik kremi ise bephantol kullanıyorum çok memnunum ikisindende
diloss642 Islak mendili sadece dışarıda kullanıyorum evde sıcak su ve pamukla siliyorum bez olarak prima kullanıyorum çok çok nadir pişik olmuştur onda da bephantol kullandım hemen geçirdi
merveegem Krem mustela, ıslak mendil neredeyse hepsini denedim en iyisi molfiks izotonik sulu yenidoğan Ama rengi önemli bej rengi olan olacak diğerleri iyi değil 😜
dilaraklyc_ dalin45 ben pişik kremi kullanmıyorum ben onun yerine pudra kullanıyorum çok iyi geliyor benim oğluma ıslak mendil de sleppy kullanıyorum
rana0234 Kızlar bir çok ıslak mendil denedim çoğunun boyutu küçük, incecik ve naylonumsu. Var mı kalın yapılı, boyutu büyük, pamuksu, yumuşak bir ıslak mendil önerisi? 🤦🏻♀️
zeyum7 Pişik kremi mustela Islak mendil ilk 3 ay kullanmadım, pamuk ıslattım ya da yıkadım. Bir ara sleepy kullandım ama pişik yapar gibi oldu bıraktım. Sonrasında ise devamlı olarak pureseed’e geçtim ondan çok memnunum. İçeriği temiz olduğu için içim rahat ☺️
EsilaMiracAyazEren_Moms dalin45 pişik kremi olarak sudocrem ıslak mendil dalin veya molfix alıyorum, memnunum
emooo Pişik kremi incia kullanıyorum haftada bir filan sürüyorum ıslak mendil kullanmiyorum zeytinyağlı pamuk kullanıyorum
myavocado dalin45 pişik kremi musteladan memnunum, ıslak mendil de sleepy veya baby turco yenidoğan kullanıyorum memnunum.
minik_anne6144 dalin45 Sebamed pişik kremi gayet güzel ve islak mendil olarak yenidogan molfix ve baby turco kullaniyorum ikisi de iyi
aydint Doğduğundan beri Pişik kremi olarak hametan krem (mavi olanı),sleepy islak mendil kullanıyorum. Aşırı pahalı ürünleri gereksiz görüyorum
durusko1 Ben pisik onleyici olarak earth mama nin kremini kullaniyorum. Tamamen dogal icerikli ve gercekten pisik vs hic olmadi. Daha bebekken her bez degisiminde suruyodum ama su an 11 aylik gunde iki defa ancak kullaniyorum. Bir kutusu baya uzun gidiyor yag gibi zaten azicik alinca elinizde eriyor cogaliyor urun. Biz amerikadan almistik getirtme imkaniniz varsa oneririm. Islak mendil olarak da ebebekten pamuk almistim onlari ilik suyla islatip kullaniyorum genelde