dalin45 ben sudocreme çok karşıydım, daha önce kendim için kullanmıştım kararmalara iyi geliyormuş diye sivilce yapmıştı. O yüzden hep Bepanthol kullandım ama bir dönem bebeğim isilik oldu geçiremedik. Eşim dedi bir deneyelim, öneriliyor. İsiliğini geçirdi mi bilmiyorum (kendiliğinden de geçmiş olabilir ) ama sabah kıpkırmızı oluyor kakadan sonra poposu sürüyorum, hiçbir şey kalmıyor. Keşke en başında inat etmeseydim dedim hatta 😂