derin0_ pinar1905 çıktım doktora kadınlarda olur genelde ferrıtın degerınden dedı ve düşük çıktı o degerım evet stresmiş şuan hafıfledı çok şükür
pinar1905 derin0_ ferritin değeriniz yükseldi mi hemen ben de bugün gittim doktora ve doktor olabilir bazı insanlarda gözüne zarar vermez kendiliğinden azalabilir vs dedi ama tedavisi yok dedi
derin0_ pinar1905 evet tedavısı yok dedı bana da bazen oluyor stresli olunca daha çok oluyor onu farkettım önemsemeyince gecıyor değerım düşük daha bıde regl dönemindeyim iyice düşüyor kuru üzüm alıcam
pinar1905 derin0_ ben de demir hapı kullanmaya başladım benim de demirim genel olarak düşüktür inşallah ikimizin de geçer