bloommom kandırmaya çalışmış zaten 3 aydır odeyememenin mahcubiyetini yaşaması gerekirken hile yapmaya çalışması utanç verici. Bizim evde de kiraci var şuan ve ben oradan gelen para ile o evin kredisini ödüyorum kendim de kayinpederimin evinde oturup buraya da Bi miktar para ödüyorum bizimki de 2 3 gün gecikme ile yatırıyor sorun değil ama evleri leş gibi kullanıyor kapılara zarar verilmiş çıkarken bizi neler bekliyor tahmin edemiyorum