Merhaba, iyi akşamlar hanımlar. Sizlere bir şey danışmak istiyorum. Babamın evlenirken bana verdiği bir dairem var. Yaklaşık 2 yıldır kirada ve aynı aile oturuyor. Fakat son 7-8 aydır kira ödemelerinde sürekli gecikme yaşanıyor. Son 2-3 aydır ise hiç ödeme yapılmadı. Defalarca hatırlatmamıza rağmen “elime para geçince yatıracağım” diyerek oyalıyor.
Çocukları küçük olduğu ve kızları okula gittiği için bu yıl okul bitene kadar çıkarmayı düşünmüyorduk. Ancak bugün yaşadığım bir olay beni çok kırdı. Kiracımız, aylar önce yaptığı bir kira ödemesinin dekontunu atıp hemen ardından sildi ve “kirayı gönderdim” dedi. Oysa hesabıma herhangi bir para yatmadı. Kısa sürede sildiği dekontu incelediğimde de haziran ayına ait olduğunu gördüm.
Bu durumda kendimi kandırılmış gibi hissediyorum. Artık kiracıları çıkarmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemem gerekir? Kontratımız kasım ayında yenileniyordu.