Günde 3-4 saat televizyon çok ama çok fazla o kadar ne iş yapıyorsunuz ki eşiniz de çok yardımcıymış linçlemek istemiyorum ama siz belli ki eski rahatlığınızı arıyorsunuz benim oğlum 5 yaşında oda bir ara çok izliyordu 2 saat falan çocuk agresifleşti kurallar konusunda sıkıntı yaşamaya başladık laf söz dinlemiyordu vs vs tamamen kestik günde en fazla 45 dakika izliyorlar bende o arada bir kahve içip nefes alıyorum onun dışında kızım 3 yaşına girmek üzere oğlum 5 yaşında ki eşim yardımcı olan bir eş değil aşırı yoruluyorum yıpranıyorum doğrudur ama sonra keşke demek istemiyorum arksdaşımın çocuğu da çok fazla ekrana maruz kalıyordu 3 buçuk yaşında şuan çok ciddi gelişim geriliği var dil terapisti vs destek alıyorlar oda çok pişman