hibulut Oğlum şuan 2.5 yaşında. Konuşma geriliği var. Günün neredeyse tamamı ekran başındaydı. Aşırı hiperaktif bir çocuk. Dışarı çıkarken bile zor zapt ediyorum. Ayaklarını dolaplara, kapılara, peteklere vuruyor. Dursun diye ekran açıyordum. En sonunda psikiyatriye gittim. Ekrandan dolayı, dikkat eksikliği, konuşma geriliği olduğu söylendi, tabi bunun yanı sıra dil terapisi de gerekli. Ama ilk ekranı kesin dediler. 15 gün oldu ekranı tamamen keseli, ilk zaman çok zorlandım. Hâlâ da zor ama önemli olan evladımın sağlığı. Bende ailemden uzaktayım. Evimi bir görseniz, oturacak düzgün bir yer yok. Bazen ağlıyorum, ev dağınık doğru düzgün yemek yapamıyorum diye. Sonra diyorum ki, bunlarda geçecek. Sabret. Uykusuz kalıyorum sinirleniyorum, ağlıyorum. Yapacak bir şey yok. Yemek yemesi de düzgün değil. Taneli yemiyor. Napabilirim. Her çocuğun huyu farklı. Ekran açmasam da telefonumdan çocuk şarkıları açıyorum, ekranı göstermiyorum. Odadan odaya benimle dolaşıyor. Çok uzattım ama bende zamanında diyordum, ekran vermeden olmuyor diye, Sonuç böyle oluyormuş. Allah evlatlarımıza sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin. Mümkünse vermemeye çalışın. 1 hafta zorlar ama dayanın.