tgcyi arkadaşınızın talihsizliği olmuş bence. Doğum kontrol hapları aksine regli düzene sokar.
rachelgreen_ ben senelerdir microgynon kullanıyorum. Ara sıra mecburen başka haplar da kullandım. Kesinlikle bünye meselesi. Mesela emzirirken cerazette kullandım ve bana hiç iyi gelmemişti. Sonrasında microgynonla devam ettim, ki gebelikten önce de bu hapla korundum. Hiç düzenli olmayan reglim hapla beraber bir gün bile şaşırmaz oldu günüm. Kilo konusunda da herhangi bi durum yaşamadım. Yersem alıyorum, yemezsem veriyorum 🤣🤣