Arkadaşlar 2 yıldan fazla kullanıp “yoo kilo almadım.” diyen veya “kilo vermek istediğimde her zaman olduğu gibi zorlanmadan verebildim.” diyen var mı? Kullandığınız hapın ismiyle birlikte tecrübelerinizi yazar mısınız lütfen?🙏🏻 🌸 Çoook merak ediyorum.
Kuruntu mu yapıyorum ve denk mi geldi bilmiyorum ama tam olarak ilaca başladığımda kilo almaya başladım ki aslında ilaca yormadım bu durumu hiç, bebekle eve hapsolup yedim içtim ondan oldu diyordum. Fakat gel gelelim önceden haftada üç kilo verebilen ben bir ayda zar zor 4 kilo verebildim 1.5 aydır diyetteyim spor da yapıyorum ama yok o kadar zor gidiyor ki bir ileri iki geri tartıda. Değerlerimde mi sorun var dedim gittim baktırdım tsh değerim düşük çıktı bu durum tam tersi kilo verdirirmiş vücutta shshdhjsdjdj nasıl oluyor aklım almıyor artık doğum kontrol ilacından iyice şüphelenmeye başladım bırakmayı düşünüyorum.
Bırakırsam da seçenekler çok azalıyor benim için. Kondom alerjim var maalesef. Deri altı implant ve iğneler dkh ile aynı mantıkta olduğu için yani hormon içerdikleri için istemem. Spiral kalıyor geriye onu da taktırma kısmından ama en çok da ağrı yapması, aşırı kanama yapması gibi etkilerinden çok çok korkuyorum. Delirmek üzereyim 🥲🥲
Help 🆘