oguz13 maysamoms33 ay Allah sizden razı olsun ❤️ burnunu açtım bir sürü sümük çıktı sonra buhar verdim emzirdim uyuttum ne hırıltı kaldı ne öksürük o kadar rahat nefes alıp veriyor ki çok teşekkür ederim ❤️
maysamoms33 oguz13 rica ederim biraz tekrarlayın hırıltı çıkarsa yapın çok fazla da yapmayın tahriş felan olmasın geçmiş olsun bebişinize 🙏🏻♥️
didoece oguz13 nebülizatörü her gün mimik serumları kırıp yarısıyla yapabilirsiniz. Buhar makinesi eğer ortam kuru ise yani nem oranı yüzde 40 altındaysa kullanın yoksa gereği yok
oguz13 didoece merhaba nebülizatör nefes alış verişini çok rahatlattı hırıltı gelmiyor artık ancak ağzından sürekli köpüklü salya geliyor ve çok hapşuruyor ne yapmam lazım aynı zaman da saatte bir kusuyor
didoece oguz13 doktora gittiniz mi ne diyor kusması için? Eğer beslenme sonrası kusuyorsa fazlasını çıkarıyor olabilir ya da çoğu bebek gibi reflüsü olabilir. Reflü yatağında ve yüzü yana dönük yatırmak faydalı olabilir
oguz13 didoece reflüsü varmış yataş reflü yatağı var onda yaptırıyorum doktor reflü yatağından başka birşey demedi ancak köpüklü salya doktora gittiğim zaman yoktu çok teşekkür ederim yanıtınız için