Kızlar bebeğimde yaklaşık bir haftadır bir hırıltı var boğazında balgam aynı zamanda doktora götürdüm bişey yok dedi sütümün yetmediği yerde mama veriyorum az önce beslerken boğazında kaldı çok korktum hırıltıyla beraber balgamlı yutamadı çocuk ne yapmam lazım bir kere daha olmuştu ben biberon emziğinden diye düşündüm değiştirdim ama aynı emzirirken böyle sıkıntı olmuyor biberonda boğazında kalıyor ne olur bilen biri yardımcı olsun