ozlemozkan benim kızımıda tırmalamıştı aşıya başlandı 2 doz vurulduk sokak kedisiydi gözlemliyordum hala aynı yerde 2 ay olacak aşıdan sonra ateş vs oldu bi kaç gün ondan sonra üşüttü diye ekstra ateş oldu doktor aşıyı kesi bi kaç gün sonra kedinin videosunu çekmiştim gösterdim kedi sağlam 10 günü geçmişti kesebiliriz aşıyı dedi 3 olsa tam koruma olur dedi ama biz 2 de yeterli kaldık gözlemlediğimiz kadarıyla malum aşıda çok ağırdı