Arkadaşlar bugün babam kızımı hava alsın diye dışarı çıkarmıştı, kızım kedileri çok sever sokakta görünce mutlaka peşlerinden gider ben tabi ellemesine çok müsade etmiyorum ama ne oldu nasıl oldu bilmiyorum bugün babamla dışardayken kedi tırmalamış, çok derin büyük bir çizik değil resim atıcam zaten, ama kanamış deri bütünlüğü bozulmuş ve dokunduğumda canı yanıyordu, sabunlu suyla falan yıkadım ama acaba aşı yaptırmak gerekir mi, acile görürsek akşam ilgilenirler herhalde değil mi, başına bu tarz birşey gelen varsa bilgi verirse çok sevinirim, kediden kuduz pek bulaşmıyor ama belli de olmaz tabi bir de eşim biz nişanlıyken böyle kedi tırmalamıştı ve kedi tırmığı hastalığı dite bir şey geçirmişti o yüzden ikimiz de biraz pimpiriklendik 