alpaslanmom_ işin zor
uzun02 Okadar olur ya bende gece bile yağtıgım olmuştu mecburen . Diğer evde 2.kattayken
uzun02 sığamıyoruz hdkskdke 2. Bebek de yolda
Rabiiul ben hiç sevmem 1+1 evleri
uzun02 bende bayılmıyorum ama şuan için mecburuz yapacak bir şey yok