uzun02 9 gibi falan başlıyorum alt katımdakiker esnaf üst katımdakiker memur erken kalkıyorkar zaten diye düşünüyorum bu güne kadar bı şikayet gelmedi 😀 bebeğin sabah erken uyanıyor güne 6 da başlayınca sıkılıyorum biran önce bitsin işlerim diye düşünüyorum 12 de falan bütün işi bitiririm sonrasında bebeğimle keyif yaparım yada dışarı çıkarım hafta sonu çok mecbur kalmazsam açmam eşimde sevmez zaten bişey falan dökülürse en fazla