Poyrazmom0 12 kullandım ben nefret ettim yani şu ses kısmında sorun vardı 2 yıl hoparlörde konuşmak zorunda kaldım kaç kez yaptırdık düzelmedi kronik sorunuymuş 12 lerin bende yenilenmiş almıştım. Eşimde 12 pro aldı yenilenmiş onda sorun yok. Aslında sıfır 13 lere baktınız mı bazen kafa kafaya denk geliyor fiyatları. Ama 12 den uzak durun gerçekten yıllardır kullanıyorum Samsung’a geçecektim artık öyle soğumuştum