katara oğlum ilk doğduğunda ben hariç herkeste susardı ben hariç herkes uyutmayi başarırdı cok üzülürdüm bu çocuk beni hic sevmiyor diye ama 6 aydan sonra filan özellikle mimikleri duyguları belli olunca aşırı anne aşığı oldu 😂 emzirme de yok 3 aylikken birakti o yuzden desem değil ama günde kaç kere anne der yanima yapışır sayamıyorum vallahi. Babası daha hareketli oyun oynar aslında ama babasını bırakır benim yanıma gelir babası yaklaşır babasını ittirir 😂