katara bebeğim bana aşırı düşkün ve 10 gün sonra iş başı yapacağım. Annem bakacak o konuda içim rahat ama kaç gecedir uyuyamıyorum. Anneme bırakıyorum ara ara ben çıkıyorum evden. Biraz oynadıktan sonra bir anda odalara gidiyormuş ağlayarak. Beni arıyor büyük ihtimalle. 10 aylık olduk bugün. Annem alıştırırız oyalarız diyor ama hiç iyi değilim.