nursnmh 11 gibi uyuyup 12 de uyansa, 4′de mutlaka uyur. 5.30′a kalmaz uykusu. O zaman gece uykusu erkene çeker diye düşünüyorum.
Uyutma şekliniz ne bilmiyorum ama biz anne yanı Park yatakta uyutuyoruz. Ben kendi yatağıma yatıyorum o kendi yatağına öyle uyuyoruz. Oda yarım saat kırk beş dakikada uyanırdı, başka odadan geldiğimi görünce ayağa kalkardı hemen. Uyanacağını hissettiğimde geri yatıyorum yanına. Beni uyur gibi görünce uykusuna geri devam ediyor 🤦🏻♀️ öyle uzattık uykusunu birazda olsa